index Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Nordre del av Karmsundet er det knapt krusninger engang. Så dere får I det minste en myk start. Men det er nok en del sjø når du nærmer deg Boknafjorden ja! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Erik Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Trodde dere reiste til haugesund med bil i dag og avgang i morgen. Da treffer dere perfekt i så fall.. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Satt meg I bilen nå. Ned for å hente bærbar vhf og litt småsnadder I White Lady. Så bærer det vestover. Avreise til Tananger på tirsdag. Så mot Arendal på onsdag. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MajorAndy Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Rigtig god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Snikende skeptik Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Dette blir knall, gleder meg til å følge dere ☺ Riktig god tur ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Se opp for vrakdeler drivende i sjøen!! God tur! Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
ChrisCraftPirate Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 God tur Blir spennende å stige ombord når dere legger til Kai i Arendal Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Jeg har stor tro på at dette blir en topp tur! Takk, Bjørn, for at du deler den med oss, som nesten har blitt landkrabber gjennom vinteren! Og du, la oss være enig om en ting, denne gangen trengs ingen "Liberty"!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Vi får håpe at det ikke blir for mye vrakrester ja.. Å ikke minst at Liberty får hvile I Bergen.. :) synes jeg Hører trommene Zitt.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Havlengt Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Blir spennande dette.. Er båten i god stand og klar for langtur? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Det skal være byttet mye deler på motorene. Nye filter og olje. Må nok prøve å skaffe noen vifte reimer og slikt. Skulle være ekstra sett med filter ombord.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Er det den P480 som ligger på Bømlo dere skal hente? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Stemmer det. Ligger I Haugesund nå. Kjenner du båten Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Har vært ombord i denne ja, i en periode da jeg vurderte P480. Begynner å bli mange båter siden jeg kikket på denne.... Mener at treverket innvendig var meget fint holdt og generelt en hel og grei båt. Noe småting er det jo alltids på eldre båter. Denne hadde litt vel mye kanskje for min del ? Nå må det nevnes at eier selv ikke var tilstede på visning. Kun broren som ikke visste noe som helst rent teknisk, historie og feil/mangler. Det, kombinert med kald, fuktig og skitten båt, gir ofte et dårlig første inntrykk som lagres i harddisken! Men la nå inn et lavt bud jeg mente var greit, tilstand på båt og markedsituasjon tatt i betraktning. Hørte aldri mer.... Håper og tror dere gjorde en god handel på ei megafin princesse ? God tur hjemover! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Blir spennende å se. :) skal straks ombord I ferga over boknafjorden nå. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 God tur :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Takker. :) Vi skal toppe tankene før vi går I morgen. Hvor bør vi fylle? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fishermidas Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Shell i Kopervik Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Har dere fått i gang M ais? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Ikke enda.. nå er det litt shopping. Har funnet en båt med totalt fravær av 12 v uttak. Å jeg som har med nettbrett og pc.. ??? Må vel finne en ledning å koble til så jeg får ladet litt.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 (redigert) Feilpost Redigert 8.Februar.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Nei.. kan ikke finne noe. Men er sannelig ikke mulig å få start heller. Jaja. Skal ikke være enkelt.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Andresh Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Ikke enda.. nå er det litt shopping. Har funnet en båt med totalt fravær av 12 v uttak. Å jeg som har med nettbrett og pc.. ??? Må vel finne en ledning å koble til så jeg får ladet litt.. :) Nå kom jeg på en ting: generator var kaputt når jeg var i denne båten i høst. Hva ble ordning her tro? Overhaling eller ny? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 (redigert) Generator står enda.. :) Har sendt deg Im Andresh Redigert 8.Februar.2016 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Havlengt Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 -Hmm.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.