Brumm Startet 5.Februar.2016 Del på Facebook Startet 5.Februar.2016 Jeg forsøker å finne ut av hvilket navigasjonsprogram jeg skal satse på til iPad. Det hadde vært knall å ha mulighet til å skru på AIS over 4G i farvann med stor trafikk. En annen ting jeg lurer på gjelder Navionics. I App Store tilbys vers Europe hd til kr 599. Det har en kartdekning helt hinsides mitt behov. Så ser jeg på samme side en liste over "Mest populære kjøp" hvor det bl a er oppført Skagerrack og Kattegat. Ja, det er stavet slik i nr 10. Men dette er ingen link eller henvisning til hvor man finner dette. Jeg synes generelt det er vanskelig å finne ut av Navionics og hvor de gjemmer produktene sine. Erfaringer her som kan være meg til hjelp?? Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Navionics Boating HD er antakelig det mest brukt programmet for mobil/nettbrett, og det er jo gratis. For mitt bruk fungerer det helt utmerket, men jeg har ikke testet det i fht. AIS. Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Sjekk Seapilot: https://www.seapilot.com/sv/ Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Dykker Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Jeg bruker Seapilot i tillegg til Navionics Boating HD og Plan2Nav på Android nettbrett. Seapilot har Internett AIS, og er det nærmeste som yrkesflåten bruker. I tillegg har det også abb for værdata. Godt fornøyd med Seapilot. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.