Ragnarok Startet 7.Februar.2016 Del på Facebook Startet 7.Februar.2016 Hei, Har ein litt eldre Marex eg ikkje får start på via "systemet" som er lagt opp fremme i båten. Det er innbords motor og dette er ein relativt stor båt. Greia er vertfall at alt det elektriske e ødelagt etter ein liten "brann" / elektrisk feil. Ønsker egentlig kun å bli kvitt denne båten, men må først vite:Starter motoren og "hvordan" fikse det elektriske. Legge nye kabler over alt?Hvordan starte ein innbords motor? (190hk mercruicer) Altså er det ein plass på motoren hvor eg kan "tvinne" to kabler og så starter den? Og hvordan fikser eg det elektriske overall? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 7.Februar.2016 Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 (redigert) ta en skrutrekker fra flatskoen (tynn ledning ) til pluss ledning på innslaget som sitter på starteren så skal den starte går ut fra det er diesel motor Redigert 7.Februar.2016 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ragnarok Svart 7.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 Bensiner.Relativt stor båt var ganske litt "feil". Husker ikkje nøyaktig, men den er vel 22 eller 23 fot. Så den er egentlig ikkje så veldig stor. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 8.Februar.2016 Del på Facebook Svart 8.Februar.2016 Jeg ville tro man får kjøpt motorkkabel matta som en reserve del.Det sitter som regel en stor multi kontakt på ledningsnettet og er det bare foran denne skjøtten det har brendt er det jo grei skuring.Hvis dette er en bensinmotor skal du ikke se bort fra at jeg har en brukt en liggenes etter et motorbytte. Sitér dette innlegget Link to post
Ragnarok Svart 17.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2016 Jeg ville tro man får kjøpt motorkkabel matta som en reserve del. Det sitter som regel en stor multi kontakt på ledningsnettet og er det bare foran denne skjøtten det har brendt er det jo grei skuring. Hvis dette er en bensinmotor skal du ikke se bort fra at jeg har en brukt en liggenes etter et motorbytte. Tenker at du at du har ein motorkabel eller ein bensinmotor? :P Skal bli kvitt vraket mitt, men ein fordel at motoren funker først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.