Kronidiot Startet 10.Februar.2016 Del på Facebook Startet 10.Februar.2016 (redigert) 40 (!!) dager til skuta forhåpentligvis skal av med burka'n og startes opp etter vinterlagring. Ligger i boblehavn og håper på en knall påske på fjorden! Tiden går saaaaakte fremover nå. Redigert 10.Februar.2016 av trampeklapp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 10.Februar.2016 Del på Facebook Svart 10.Februar.2016 Blir nok en tur i morgen, hvis været vil... Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 10.Februar.2016 Del på Facebook Svart 10.Februar.2016 Kom fra båten akkurat nå! Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Dere altså! ? Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Haha, den likte jeg :-D Jeg har ikke båtplass før 16. april, så min kalender er litt lengre. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Bestilte utsetting i dag, 21.mars. (om det ikke kommer 1 meter snø, da) Trenger helgen før påskeuka til forberedelser. Gleder meg til de også Dæven !! Ble jo vårstemning i hodet av å bestille utsetting... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Jeg er en av de få uheldige vestlendinger, som har båten liggende i en havn som lett fryser til. Når Storm.no melder om blå grader de neste ti dagene, så skjønner dere at stemningen ikke er god. Litt artig at mens jeg sitter her og skriver, så tikker det inn en melding på tlf fra han jeg kjøpte båten av i november 2014. Han spør om han kan få kjøpe båten tilbake, men jeg må dessverre skuffe ham. Stakkars gutt! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 ?.. Han spør om han kan få kjøpe båten tilbake, men jeg må dessverre skuffe ham. Stakkars gutt! Alt er vel til salgs om prisen er riktig, Zitt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Her startet sesongen 1/1, som den alltid gjør. Må få båten på land en tur snart, det beginner å bli noen år siden sist. Men det passer alltid dårlig, jeg har jo bruk for den! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kronidiot Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Hahaha, veldig bra!! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Alt er vel til salgs om prisen er riktig, Zitt Jeg tviler på om han har råd! Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Mulig jeg ødelegger gleden litt, men det er skuddår i år.... lista di er feil Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 @Bonus: den var fin, låner'n rett på FB :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
larss Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Gleder meg også til påske og starten på båtsesongen, frem til det er det kan man bruke "sjarken" til fiske og den slags sysler :) larss Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Sesongstart var 1.1 her også Måtte bare børste snø og skrape ruta... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Mulig jeg ødelegger gleden litt, men det er skuddår i år.... lista di er feil Jeg er etterhvert blitt smertelig klar over det, ja. En dag ekstra blir tøfft å motivere seg for ... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Bare ta en ekstra fridag i Påsken, Bonus, så har du rettet det opp! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Fint på Romsa i kveld:-))) En deilig langhelg skal nytes på sjøen, flott start på sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 12.Februar.2016 Del på Facebook Svart 12.Februar.2016 Båtsesongen begynner når det ikke lenger er nattefrost av betydning (= kan la vann være i tankene). PS:Dagene er nå ca 3 timer lenger enn på et mørkeste... keep faith!! Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.Februar.2016 Del på Facebook Svart 13.Februar.2016 Mulig jeg ødelegger gleden litt, men det er skuddår i år.... lista di er feil Blir altså en ekstra dag å slite seg gjennom. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 13.Februar.2016 Del på Facebook Svart 13.Februar.2016 Blir altså en ekstra dag å slite seg gjennom. Jada, jeg vet det så smertelig godt! Forhandler med værgudene om å kunne sette ut dagen før ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.