Kronidiot Startet 11.Februar.2016 Del på Facebook Startet 11.Februar.2016 (redigert) Har en slik montert i båten og den har bare kaldt vann. Vurderer å montere en slik før vannkontakten, slik at jeg kan blande kaldt og varmt vann og bruke til dusjing. Noen som vet hvordan innfestingen på denne dusjblanderen er? Redigert 11.Februar.2016 av trampeklapp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Hvorfor ikke bytte til en komplett blander? Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Fordi ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 :) god nok grunn det. Personlig ville jeg nok byttet til nytt, og heller hatt gjenbruk av den gamle til eventuell dekkspylig eller lignende en annen plass. Er jo veldig greit å styre både temp og trykk på samme hendel. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Mener det er en ring man skrur rundt kroppen på blanderen og klemmer den fast i hullet.Men vil nok også råde deg til å bytte til en ny løsning, slipper flere hull i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 La meg forklare nærmere. Vannkontakten er montert inne i båten på skrogsiden. Tenker å montere blanderen også inne, under en benk. Tanken er da slik: Koble slangen på kontakten, blande vann og trykk med blanderen, ta med seg slange ut, dusje. Ingen hull må tas utvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 det går vel an men vil kanskje se litt jalla ut hvis denne blanderen henger løst under en benk. Man må også vite at den er der for å kunne justere temperaturen (hvis andre skal dusje). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.