Anabelle Startet 11.Februar.2016 Del på Facebook Startet 11.Februar.2016 Hei! Er det noen som har erfaring med rens av dieseltank på Ramin 785? Tanken ser ut til å være veldig innebygget. Noen som vet om tankene på disse pleier å ha mannhull? Er det evt. mye jobb å å ut tanken? A Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Anabelle Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Ingen? Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
FrodeB Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Foreldrene mine hadde en Ramin 785 for mange år siden. Lurer på om du kanskje får tilgang til manneluke hvis du tar ut kjøleskapet? Er det plast tank på denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 12.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2016 Nei hos meg er kjøleskapet på andre siden for tanken. Det må evt være å ta ut byssa, benken der. Hmm må vel bare begynne å demontere for å se hva jeg finner. Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Seigmann Svart 12.April.2016 Del på Facebook Svart 12.April.2016 Hos meg er dette enkelt. Jeg tar ut hyllene i skapet. i bunn i skapet er det en luke. denne tas lett til sides og jeg har adkomst til mannluke. Problemet er at mannluka er litt liten. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.