bergetun Startet 11.Februar.2016 Del på Facebook Startet 11.Februar.2016 Er det noen som har erfaring med ha vannscooter i på badeplattformen. Jeg har TG2 daviter på en P45 i dag og har lyst å kjøpe meg en SeaDoo Spark (den minste) for å ha på badeplattformen. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 11.Februar.2016 Del på Facebook Svart 11.Februar.2016 Det går nok bra. Har selv en TG2 daviter hvor jeg har en jolle på ca 150 kg. Du må rigge deg til med en vinsj eller talje. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
ronny75 Svart 12.Februar.2016 Del på Facebook Svart 12.Februar.2016 Hei. Har kjøpt en 2up Spark som jeg skal ha bak på Boraen. Har vurdert mange løsninger men har havnet på den nye forsterka Tg2 siden Spaken min veier nesten 200kg med full tank. Jeg tror høyden fra flattformen å ned til vannflåten er det utslaggivene for om dette fungerer? Tror ikke det blir lett å få den opp alene så har bestilt 2 smekre blokker fra maritim som har 2 skåringer. Da reduserer jeg vekta til 25 kg pr Tau. Tror selv mor kan klare dette da. Men det er jo forskjell på teori å prasis. Skal ikke sjøsette før 15 juni så vet ikke noe før da, men jeg har god tro.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.