larole Startet 15.Februar.2016 Del på Facebook Startet 15.Februar.2016 Hei, jeg er på utkikk etter en innbruddsalarm til en daycruiser. Jeg vil ha alarm som skremmer med lyd, og som informerer meg om at alarmen har gått. Ser at jeg her kan få i pose og sekk, med både bevegelsessensor og magnetbryter. Men er dette litt for godt til å være sant? http://mesteralarm.no/alarmpakker/12-g60-ultimate-bat-pakke.html Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Jeg monterte tidligere i vinter en som ligner veldig. Fungerer helt glimrende så langt ser det ut til. En ting du kanskje bør være obs på er at denne nok ikke tåler særlig mye fukt. Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 @VirtualMe; du har ikke en link til den du kjøpte vel? Ser at den jeg linker til bare har app til Android. Jeg ønsker en med IOS app. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Jeg har monter denne, har 3 trådløse røykdetektorer, trådløs vannalarm, trådløs CO2/gass alarmb (220V kontakt), trådløs bevegelsesdetektor og trådløs dørsensor. Nå bruker jeg kun brann, vann og gass detektorene, men jeg er meget fornøyd med produktet. En smule enkel bruksanvisning, men fungerer meget bra når du blir kjent med menyen. Har også mulighet til å få alarm på lav og høy temp i båten. Alt i alt en meget bra alarm for pengene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.