Gudrun Startet 16.Februar.2016 Del på Facebook Startet 16.Februar.2016 Denne helgen er det den årlige båtmessen "Dra til sjø" som tidligere har vært i Bergen. Åpner torsdag 18/2. Er nå flyttet innendørs til Sotra Arena ved Straume Idrettspark. Gratis inngang. http://www.dratilsjos.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Må si jeg gleder meg til at det kommer innendørs igjen. Ofte surt og kaldt i februar ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Noen som har vært innom i dag, og kan gi en menings-rapport på årets messe: Er jo endelig innendørs igjen - men nå på Sotra.... Var der noen spennende nyheter, - gode messe-tilbud på utstyr, - eller som vanlig lite nytt og få tilbud ?? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Mr.Elendig Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Relativt liten messe, nesten halvparten fylt opp med småsaker med påhengar. Nokre gode tilbud på seglklær, tørrdrakter og liknande, ellars ganske tamt. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Hvis dere går innom Båtens Verden sin stand og ber om Astor-pris, lover jeg at dere slipper unna med en hyggelig pris. To hyggelige båtfolk er på plass hele helgen. På standen ved siden av står Ole på Maritim Radio sin stand. Bedre kjent som Benji her på BP. Hyggelig båtmann. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gudrun Svart 19.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2016 Ser Båtmagasinet har besøkt messen på Sotra. http://www.batmagasinet.no/artikkel/innend%C3%B8rs-dra-til-sj%C3%B8s-imponerer Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 24.Februar.2016 Del på Facebook Svart 24.Februar.2016 Synes midten av februar ble i tidligste laget. Derfor gikk vi ikke, i februar står vi på ski. Synd, for vi tygger på ny båt, riktignok med påhenger. Jaja. Sitér dette innlegget Link to post
Magna Svart 24.Februar.2016 Del på Facebook Svart 24.Februar.2016 Kjempeflott messe, for min del manglet stend for oss som tenker på ny eller vil reparere kalesje. Hadde håpet på godt tilbud på kartplotter men ingen var i nærheten av prisene til Høcom nettbutikk så eg handler nok dar. Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 27.Februar.2016 Del på Facebook Svart 27.Februar.2016 Har besøkt Bergensmessa noen ganger, og syntes det hadde sin sjarm med ekstremt vekslende vær og på et tidspunkt hvor man hadde kommet i godt modus for båtsesongen. Midt i februar er alt for tidlig, og med flytting til Sotra ble det ingen Bergen tur for meg i år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.