Jomes Startet 16.Februar.2016 Del på Facebook Startet 16.Februar.2016 Garmin 2006 C skal kobles til JLR-4331E dgps antenne. Min GPS garmin 2006C har følgende kabler med farger og funksjoner : Dette er merket på kablene Rød = dc input svart=jord hvit=port 4 in grønn=port 4 ut gul=alarm low oransje=accsessory on hvit/brun=port 3 in hvit/blå=port 3 ut fiolet=port 2 in grå=port 2 ut brun=port 1 in blå=port 1 in Så skal 6 av disse kobles mot min DGPS antenne av typen JLR-4331E, denne har 6 stk kabler uten noen betegnelser, men disse 6 kablene har følgende farger: Grønn brun hvit rød svart gul Så kommer spørsmålet , hvilke av disse 6 kablene på antennen skal kobles inn til hvilke 6 på min Garmin 2006C ? Håper virkelig noen kan hjelpe :) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Jomes Svart 17.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2016 Noen som kan hjelpe ? :) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.