sondre88 Svart 6.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2017 takk for det :) syns faktisk det er veldig moro arbeid, så skal ikke se vekk ifra at det blir flere prosjekter :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 28.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2017 vert dårlig på å oppdatere i det siste, igjen, men d har skjedd litt uansett :) Sydd ferdig solsengen, den ene ser veldig urett ut men d har kommet seg:) Montert lys under sofan, kommer kanskje ikke kjempe bra frem på bilde da det var lyst når eg tok det :) montert lokk på de to "boksene" og koppholderene mellom De er også med lys :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 14.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2017 Da har eg fått sydd litt kalesje omsider :) har vert litt av ett prosjekt med oppturer å nedturer kan en si :P det er langt ifra perfekt men forhåpentligvis greit nok :) legger ved noen bilder :) Sitér dette innlegget Link to post
sondre88 Svart 13.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2017 Begynt med de nye instrumentene Foruten om trim og voltmåler er det meste på plass her Kvelden før sjøsetting Som bilde beskriver, endelig på sjøen :D Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2017 Kjempefin båt? Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 14.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2017 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Greeken Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Har lest hele prosjektet ditt og kan bare si "Flott jobbet", Blir veldig inspirert til å jobbe med min egen 2000DC i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 1.September.2020 Link til dette innlegget Svart 1.September.2020 Denne ble jo veldig fin Utrolig artig at du har gått løs på alle oppgavene selv, til og med kalesje Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.