Dreuf Startet 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2016 Jeg har en 2008 Ibiza 22 Touring som jeg tenkte jeg skulle behandle teaken på. Har lest mye bra om Respect 1 og 2 så jeg tenkte jeg skulle bruke dette. Når jeg ser på youtube hvordan man gjør dette så spyles det med mye vann. Hvordan løser jeg det på teaken som er på trappa opp på dashbordet og det som ligger rundt sittegruppen? Demontere og behandle utenfor båten eller tåler alt som er rundt der vann? Sitér dette innlegget Link to post
Dreuf Svart 21.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 Har brukt Respect 1 og 2 utvendig nå. Duverden for en forandring. Men hva bruker jeg innvendig i båten? Litt skeptisk til å spyle med mye vann der, selv om det er drenering... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 Sleng utpå noen bilder av forvandlingen - jeg må finne noe å behandle badeplattformen med ... Anbefales? Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza24 Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 (redigert) Ikke noe problem, det går fint å spyle innvendig. Men vær litt forsiktig rundt dashbordet så du ikke spruter direkte på instrumenta. Pass også på evt. høyttalere og annen elektronikk du måtte ha installert i båten. Det er greit å legge en klut på gulvet inne i kabinen ettersom det er vanskelig å unngå at noe vann finner veien inn der. Redigert 21.Mars.2016 av Ibiza24 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreuf Svart 22.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Planen var å bruke Hövlings men det fikk jeg ikke tak i. Så jeg prøvde Respect 1 og 2 som the next best thing ettersom jeg forstod. Første gangen jeg gjør dette, så har ingenting å sammenligne med. Men jeg er veldig happy. Utgangspunktet: Først hadde jeg på Respect 1, lot det virke i 30min. Så kjørte jeg på Respect 2 vått-i-vått pg lot det virke i 15min. Så lot jeg det tørke i 2 døgn før jeg hadde på olje: Siste bildet er tatt rett etter oljing, ser ut som det lysner litt når det tørker. Sitér dette innlegget Link to post
Dreuf Svart 22.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Glemte ett bilde av produktene jeg brukte: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.