rengvik Startet 20.Februar.2016 Del på Facebook Startet 20.Februar.2016 Ønsker meg Hardtop til Askeladden 4400. Noen som har noen tips/råd eller en å låne bort til avstøping. Vurderer også å kjøpe kjøpe kalesje fra den gjengen her: http://www.bergenbilogbåt.no Noen som har erfaring med de?? Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 21.Februar.2016 Del på Facebook Svart 21.Februar.2016 Snakk med helly hansen om kalesje, gav rundt 4000 for ny kalesje til min 4400 HT høsten 2013.. Da får du en med store vinduer som slipper inn mye lys. Hørt med askeladden om de har formene til hardtop enda? Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
rengvik Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2016 Takk for forslag. Mailet med Helly Hansen å de skulle ha like over 9lapper for en HT kalesje. Har også mailet med Askeladden og de skulle undersøke ang. støyformene til HT Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.Februar.2016 Del på Facebook Svart 26.Februar.2016 Har hatt samme båten, og min konlusjon er at kalesjebåten er mer praktisk og har større takhøyde enn HT. vindskjermen er lik for begge, så om du får tak i støypeforma så er det relativt enkelt å få den montert ihvertfal! Båtene ble jo produsert til langt ut på 80 tallet, kansje begyndelsen av 90 også Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
-morten- Svart 26.Februar.2016 Del på Facebook Svart 26.Februar.2016 Anders K, kjøpte du kalesje til HT? virka veldig billig, når jeg hadde båten tror jeg vi betalte rundt 8-9000 hos Alf Hansen det var på slutten av 90 tallet. men det var ikke HT så den hadde forre og bakre kalesje Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.