Hulda Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Uff og huff! Slikt er ikke bra. Det kan virke som at det sitter en lokal grinebiter i Haugesund som ikke skjønner rekkevidden av begrepet 'garanti'. Og horisonten hos vedkommende er vel også så kort at det ikke lar seg gjøre å forklare begrepet. Slikt kan man støte på, men det virker ikke som dette er gjennomgående verken hos Biltema eller andre relaterte foretak. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Som sagt, jeg har handlet MYE på Biltema og fortsetter nok å gjøre det. Har også tidligere hatt en batterireklamasjon som gikk helt fint (bortsett at det var et helsikes slit å bære 800 Ah inn og ut av den mørkeste kroken i seilbåten). Venter et endelig svar fra regionssjefen og oppdaterer tråden min da. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hulda Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Ellers må jeg bare få berømme et imponerende skjegg, sitter det på hodet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Ikke nå lengre men gjorde inntil for få uker siden Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Arne_ Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Synes Biltema har et ganske variert kvalitetsspekter. Mye er bra og en del er skikkelig dårlig. Har kjøpt stålreoler hos dem som ikke var i nærheten av f.eks. de som Byggern selger og som ser ganske like ut. Tok sjansen på å kjøpe batterier hos dem de har holdt veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 27.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2016 Jeg har et av disse med 4 års garanti om bord som reservebatteri, imponert over lav selvutlading. Mine er også disse med 4 års garanti og jeg er imponert over at de kan selvutlade så raskt... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Lars Ole Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Men de selger så vidt jeg vet ingen forbruksbatterier over 100Ah med 2, 3 eller 4 års garanti.. Kunne tenke med å slippe å koble ihop en haug med feks 60-70Ah batterier. Biltema har mye drit, en del bra og noe veldig bra. Prisen deres gjør at jeg også handler mye der! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Lars Ole: For meg er det nivået for CCA som bestemmer batteritype. Sammen med at jeg har en steinalderregulator som gir 14,7 V ladespenning. Like uintelligent som meg selv. Da må jeg ha korker slik at jeg kan etterfylle vann. SveinHA: Hadde utlading på ca. 0,2 V på 10 måneder. Batteriet stod glemt i et rom nede i bunnen av Hulda. Ikke tilkoblede poler. Og da jeg kjøpte batteriet, var dette det siste Biltema Moss hadde igjen på lager. Hadde sikkert vært lagret en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.