Sverre--- Startet 23.Februar.2016 Del på Facebook Startet 23.Februar.2016 Jeg skal montere nye dyser i en OM617. Kjøpte også skivene som ligge under dysene, men de skiller seg litt fra de gamle. Ved montering vil de gamle skivene få anleggsflate mot bunnen av "kappa" rundt dysene (B) mens de nye skivene vil få anleggsflate nærmere senter av dysa (A). Hvilke skiver bør jeg bruke? Se bilde. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 23.Februar.2016 Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Bruk de nye, designet har nok ikke endret seg uten en grunn. Den skiven er et flammeskjold som skal redusere den termiske belastningen på dysa. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Mort1 Svart 23.Februar.2016 Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Hør med de som har levert de nye pakningene. De kan jo ha levert feil. Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 23.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Takk for svar! Jeg sendte samme bilde til dem jeg kjøpte dysene av (www.vtp.no) og fikk samme svar, så da bruker jeg de nye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.