Astor Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Nydelig dag i Kostersundet. Nå skyer det til. Vi koser oss. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Marwin Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Det blir fisketurer på Trondheimsfjorden i påsken i år! (Kanskje det blir noe slikt? ) https://www.facebook.com/1444492372522973/videos/1518584875113722/ Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Tjorven III Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Tesebukt på Hvaler helt for oss selv !! Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Påsk turen gick i dag till vedhögen. Redarinnan är trött.Snart kan vi ägna all fritid åt båt livet i 7 månader Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Hei Er det noen som vet om det er isfritt i Hankøsundet? Strøm på bryggene ved Seilerkroa? Ingen is i Hankøsundet. Strøm vet jeg ikke men det var to båter der i dag. De pleier alltid å starte opp til påske. Handelsmannen over på fastlandet har gjestebrygge, vann og strøm tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 Påsk turen gick i dag till vedhögen. Redarinnan är trött. Snart kan vi ägna all fritid åt båt livet i 7 månader Ta godt vare på den rederinnen Svensk Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 (redigert) Feilpost. Redigert 20.Mars.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 20.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2016 På vei nordover fra Tønsberg. Sol og silkeføre, men for lite vind for seiling. Kaptein Euklid ved roret, selv nøyer jeg meg med bildemeldinger mens jeg venter og spiser fiskesuppe på Losen på Sætre Gratulerer med fin båt, og takk for turen! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Flukt Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 Gratulerer med fin båt, og takk for turen! Og nok en gang hjertelig takk for at du ofret en søndag for at en gjeng med noobs kunne komme igang med seillivet og vinke rørt farvell til snekkelivet. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2016 En fin vårdag ligger foran oss her i Kostersundet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Blue Magic Svart 22.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Tusen takk Flid, for fin info og fantastisk bilde :-) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Regner med at jeg kaster loss i morgen formiddag. Ser det blir litt blåst i helga, men det får jeg bare ta med et smil! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
navid Svart 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 I år blir det påskefeiring med innlagte fisketurer i området Svolvær - Henningsvær. Kanskje biter skreien på kroken.... ...et par båter til på fisketur her ute. En riktig God Påske til dere alle! Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Jomfruland. Fikk æren av å få servert sesongens første øl fra Haga kafé. Herlig. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Flukt Svart 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 (redigert) Jomfruturen som skipper på egen skute unnagjort ...og jeg er frelst på seiling! Dette blir ikke påskas siste tur! https://www.facebook.com/SYFlukt/ Redigert 23.Mars.2016 av Kaptein Flukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2016 Oscarsborg onsdag 23 mars. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2016 I år som tidligere år, så er Son sesongåpning, tidlig påske til tross. Ble en skikkelig humpete tur nedover fra Drøbak i dag skjærtorsdag, men nu er alt på stell her man ligger. Vil tro ca 20 båter her i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2016 Fullt i Horten. Båter kommer og går. Noen ledige plasser men på flere av dem står det vinteropplag. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ms Fortuna Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 (redigert) Ble vel ikke akkurat appelsin på dekk i sola denne påsken, men tur skulle det bli allikevel. Som alltid gikk turen også denne påsken til Son. https://youtu.be/il0CjEnHM_8 Redigert 27.Mars.2016 av Ms Fortuna (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.