Kenneth Finsås Startet 28.Februar.2016 Del på Facebook Startet 28.Februar.2016 Skal se på en båt i morgen, og i annonsen står det at det er en Leyland 47Hk, men finner ikke noe info når jeg googler dette. Kunne tenkt meg å hatt litt mer info omkring motoren, om det er noe jeg må sjekke nøye og om det er lett å få tak i deler osv. Så all info omkring dette er vedlig fint om noen kan bistå med. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.Februar.2016 Del på Facebook Svart 28.Februar.2016 Kan det i bunn og grunn være en slik en: http://the-norfolk-broads.co.uk/downloads/bmc1500L-diesel-workshop-manual.pdf Da heter den i denne utførelsen BMC. Og har 1,5 liter motorvolum. Står ikke noe om Hk, men det lar seg vel Google videre, om ikke noen her spesifikt kjenner motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Finsås Svart 28.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2016 Takk for svar, ser ut til at det er en 1500 eller en 1800 ut i fra bilder på nett ja. Skal prøve å kommet meg å sett nøyere på den en av dagene og tatt bilder av merkeskiltet osv. Kan se ut som den har stått slik som på bildene hele vinteren, og da er det vel usikkert hvordan den er inni... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.