Andboats Startet 29.Februar.2016 Del på Facebook Startet 29.Februar.2016 Hvordan skal man bytte sinkandodene på DP 290 ? Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Begge propellene må demonteres,så kommer du til propellsinken den er festa med to skruer. Sinken på skjoldet er festa med to unbrakoskruer.Er bare å løsne å sette på ny Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Så sitter det en foran drevet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jakob T Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Den forran drevet sitter på skjoldet. Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Trenger man eget utstyr for å ta av propellene så lenge det er en duoprop ? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 1.Mars.2016 Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Ja, du trenger en spesialnøkkel for å fjerne den indre propellen. Men er samme nøkkel som også brukes til singelpropp. Søk litt så finner du bilder av den Sitér dette innlegget Link to post
Jahn Ove Jahnsen Svart 1.Mars.2016 Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Du kan laste ned instruksjonsbok her hvis du ikke har den http://www.volvopenta.com/volvopenta/global/en-gb/marine_leisure_engines/parts_service/publication_search/Pages/publication_search.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 1.Mars.2016 Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Kanskje ikke helt stuerent, men jeg bruker en vannpumpetang på den propellmutteren. Den sitter ikke hardt. Jeg spurte etter spesialnøkkelen på et Volvoverksted, og det var der de sa jeg bare kunne bruke tanga. Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 1.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Okey, takk for svar. Da er det ikke så vanskelig å gjøre dette selv da? Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 1.Mars.2016 Del på Facebook Svart 1.Mars.2016 Ikke noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.