-morten- Startet 3.Mars.2016 Del på Facebook Startet 3.Mars.2016 http://www.nettavisen.no/nyheter/seilbat-med-dd-mann-drev-arevis-pa-havet/3423197876.html Hva tror dere!? drev rundt i årevis?? men en hadde angivelig kontakt med mannen i fjor på Face book! litt tvilsom sak.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Torsen67 Svart 3.Mars.2016 Del på Facebook Svart 3.Mars.2016 Vel, vanskelig å si. Men at han sitter på samme plass etter at båten antageligvis har blitt kastet rundt på havet stusser jeg på. Kan ikke se noe 4-punkts sikkerhetsele... Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 3.Mars.2016 Del på Facebook Svart 3.Mars.2016 Det ble vel konkludert med at han hadde dødd ca 7 dager tidligere av hjerteinfarkt. Rettsmedisinsk undersøkelse regner jeg med. Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 3.Mars.2016 Del på Facebook Svart 3.Mars.2016 Vel, hvis bildet av mannen som sitter ved bordet er den samme mannen som omtales i artikkelen har det nok gått mer enn 7 dager siden døden inntraff. Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 3.Mars.2016 Del på Facebook Svart 3.Mars.2016 http://www.independent.co.uk/news/world/asia/mummified-german-sailor-manfred-fritz-bajorat-found-on-yacht-had-only-been-dead-for-a-week-autopsy-a6909371.html Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 4.Mars.2016 Del på Facebook Svart 4.Mars.2016 Jøss... Vel, i følge artikkelen "It is currently unclear as to how Mr Bajorat’s body would have changed state so dramatically in such a short space of time." Sier ikke noe på det. Får bare vente og se om det kommer en forklaring på det... Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Mars.2016 Del på Facebook Svart 4.Mars.2016 en del sjøfolk har jo litt mugg lenge før de er på dødsleiet.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Hulda Svart 4.Mars.2016 Del på Facebook Svart 4.Mars.2016 Ikke en gang de gamle egyptere greide å gjøre om en farao til mumie i løpet av en ukes tid. Gubben har nok sittet inngrodd ved kartbordet en tid. Fin måte å seile videre på. Man får se, man får se... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Mars.2016 Del på Facebook Svart 4.Mars.2016 Sære greier. Men ble litt i tvil når jeg ser på bildene etter å ha lest The Independent. Kan det ikke bare være mugg? Si at han har vært sånn passe uvaska, det kan jo muggne utrolig mye og kjapt på ei uke med rette forhold. Og tynn kan han jo ha vært i utgangspunktet, mange langtidsseilere er jo det... Eneste jeg reagerte på var noen andre bilder der det ser ut som en er inne på kjøttet på venstre lår, som om huden er vekk. Men igjen, jeg aner ikke hva og hvor mye som kan skje med en kropp på en uke under "rette" forhold. Så ja, ser utrolig ut, men er kanskje ikke det? Må jo nesten stole på rettsmedisinerne.. Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 4.Mars.2016 Del på Facebook Svart 4.Mars.2016 Enig med at fyren ser muggen ut, sår kan han jo ha hatt fra før, Filippinene er jo riktig klima for god bakterievekst, men det er jo kun spekulasjon fra min side... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Så rettsmedisinere kan også ta feil, eller har vi vært utsatt for en klassisk "lost in translation"? Han har i hvertfall vært død en stund før han ble funnet: http://clipperroundtheworld.com/news/article/clarification-regarding-lmax-exchange-discovery-of-deceased-german-sailor Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Dette er vel en annen seiler/båt... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
ElGapitan Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Samme navn på båt og mann i alle tre artiklene.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Og bildene viser vel helt klart den samme båten. Riktignok mangler påhengeren på bilde nr.2, men den kan ha falt av eller "rappet" av en av de som kravler rundt på båten Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.