Jump to content

Swap meet i Horten?


Whistler

Recommended Posts

De fleste har vel en drøss med saker liggende i kott, båt, garasje, og dess like;

- som var usedvanlig flott da du stod i butikken og som ikke var så flott på båten, eller ikke passet.

-Ting som er byttet ut med siste modell og som fremdeles er brukbart

-Andre ting man ikke lenger har (eller aldri harhatt) bruk for

-Redningsvester som barna vokser ut av

 

Kunne det være en ide å arrangere et aldri så lite Swap meet ifm treffet i Horten slik at man kan bytte de tingene man ikke trenger i andre ting man ikke trenger? Eller regelrett selge og kjøpe brukt (nytt?) båtutstyr?

Eventuellt at man noen som skal på treffet oppretter en tråd med ting man kan tenke seg å bytte i andre saker.

 

Jeg har f. eks 2 stk 6" og 2 stk 8" nedfellbare pullere (nye og syrefaste) samt et par tre kilo syrefaste bolter og muttere i ulike dimensjoner (M-bolt med sekskanthode),2 stk 3" albuer til mercruiser SB + en del andre greier jeg kunne tenke meg å bli kvitt

Link to post
Share on other sites

De fleste har vel en drøss med saker liggende i kott, båt, garasje, og dess like;

- som var usedvanlig flott da du stod i butikken og som ikke var så flott på båten, eller ikke passet.

-Ting som er byttet ut med siste modell og som fremdeles er brukbart

-Andre ting man ikke lenger har (eller aldri harhatt) bruk for

-Redningsvester som barna vokser ut av

 

Kunne det være en ide å arrangere et aldri så lite Swap meet ifm treffet i Horten slik at man kan bytte de tingene man ikke trenger i andre ting man ikke trenger? Eller regelrett selge og kjøpe brukt (nytt?) båtutstyr?

Eventuellt at man noen som skal på treffet oppretter en tråd med ting man kan tenke seg å bytte i andre saker.

 

Jeg har f. eks 2 stk 6" og 2 stk 8" nedfellbare pullere (nye og syrefaste) samt et par tre kilo syrefaste bolter og muttere i ulike dimensjoner (M-bolt med sekskanthode),2 stk 3" albuer til mercruiser SB  + en del andre greier jeg kunne tenke meg å bli kvitt

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, det blir arrangert et sånt bruktmarked.

Oppfordrer alle som skal på Horten treffet og ta med seg ting og tang

 

Bastard som sikkert har med seg mere enn når han kom :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...