PiperBill Startet 5.Mars.2016 Del på Facebook Startet 5.Mars.2016 Neon som vet hvor jeg kan kjøpe cutlesslager til vetus? Gjerne webshop eller i Østfold. Også lurer jeg på forskjellen mellom messing og "phenolic" utgaver. Jeg har en 35mm propellaksel og motoren er en 130 hk Yanmar. Hilsen Bill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Lars H. Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Cutleslager får du vel i hvilken som helst båtsjappe, eller de bestiller rett dimensjon for deg. Jeg kjøpte til min Saga 27 hos BestMarin. Og etter å ha slitt med å sage ut det gamle lageret som var av messing, nølte jeg ikke med å velge et med hylse av kunststoff med tanke om neste gang det må skiftes. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Jeg har samme lageret som originalt fra år 2000 med base av kunststoff, ikke noe å være bekymret for. Sleipner har slike, men selger ikke til forbruker. Ta en titt på hjemmesiden deres. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Hør med LaSa i Son. De forhandler Sleipner-produkter. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Siden trådstarter etterlyser webshop i Norge for Vetus, så finnes det. Sjekk opp: http://shop.univa.no/ Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
PiperBill Svart 8.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Bestilt fra Seatronic. Takk til alle som svarte :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.