Roger og Olina Startet 5.Mars.2016 Del på Facebook Startet 5.Mars.2016 Ser at vinduer bør skiftes og sømmer gåes over på kalesjen til Summer`n. Det er da 2 sidevinduer og ett stort bak. Noen som har en ca ide hva dette koster og evnt hvem som gjør dette i Telemark? Siden jeg er innflytter, så har jeg ingen referanser eller erfaring på hvem man bør bruke her, uten å skjære av seg hode. Så tips mottas med stor takk Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Hei. borte ved Heistad legesenter så ligger det en salmaker som gjør slikt, vet ikke pris men de tok rundt 2000 for og sy over hele kalesja og byttet alle borrelåser for meg. Ville tatt med kalesja bort til de og fått en pris. Mvh HansT Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Vet ikke pris, men knappenålen på skjelsvik har sydd i vinter både kalesje og trukket om hele båten for meg, til en rimelig penge og god jobb. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Roger og Olina Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Takker for gode tips Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 6.Mars.2016 Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Er du snart klar for ny sesong? Hvor går ferien i år ? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Er du snart klar for ny sesong? Hvor går ferien i år ? Er ikke 100% bestemt ennå, men først over en tur til "søta bror" så går nok turen sørover. Vet ikke hvor langt sør ennå. Dere bestemt dere? Sitér dette innlegget Link to post
Sunseeker martinique 39 Svart 6.Mars.2016 Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Hei Mange bruker "Bergersen & sønner" og "Kristiansen hjem og fritid". Begge disse holder til i Skien. Det er betalt 300 - 500 pr vindu avhengig av størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 6.Mars.2016 Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Er ikke 100% bestemt ennå, men først over en tur til "søta bror" så går nok turen sørover. Vet ikke hvor langt sør ennå. Dere bestemt dere? Blir nok Sverige på oss i år også. Treffes nok på ferden da. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.