boatowner Startet 5.Mars.2016 Del på Facebook Startet 5.Mars.2016 Hei Lurer litt på om det lønner seg og bytte til innsprøytning fra forgasser da alle 3 er ikke lenger brukbare? Trenger noen tips og råd om jeg burde bytte eller se etter noen nye forgassere. Og spesielt om det blir mye forskjell på drivstoff forbruk? Alle svar mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 5.Mars.2016 Del på Facebook Svart 5.Mars.2016 Dette er sannsynligvis den dårligste bensinmotoren Volvo Penta noen gang har produsert, og det lønner seg definitivt ikke å sette innsprøyting på den motoren. Prøv å få tak i brukte forgassere, overhal de du har, eller se etter en V6'er i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Mars.2016 Del på Facebook Svart 6.Mars.2016 Ta en telefon til Kjell Byberg i Drøbak. Han kan sikkert hjelpe deg. http://www.forgasser-service.no/ Oj, der fikk jeg innlegg 2000 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
boatowner Svart 7.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Takker for svar. Prøver nå og få tak i nye/brukte forgassere og slitter litt med og finne noe på google og lurte på om det var noen som vet om noen jeg kunne kontaktet her. Forgasser-service.no har jeg ikke fått kontakt med enda. Ser ut som bedriften er til salgs. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Mars.2016 Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Butikken er tilsalgs, men Kjell bor skrå over gata, og driver enda. PS! Ring på forhånd. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.