Sjeldenutpå Startet 7.Mars.2016 Del på Facebook Startet 7.Mars.2016 Har ein 2002model Yanmar 6lya-stp. Der drypper det ut sladrehullet. Nokon som veit om det går an å få deler og ovehale denne ? Yanmar kunne ikkje hjelpe. Selges berre komplett og den var dyr. Satte på en brukt pumpe for to år siden, og denne drypper også nå, så eg har begynt å demontere den orginale. Fikk bare av holder for reimhjul og så stakk eg ut ytterste tetting. Aksling er knallhard og kuler til lager ligger i dreide spor rett i aksling. Altså ingen inner-ring på lager. Har ingen ters som passer å trekke av skovlehjul i dag. Usikker på om det er vits å fortsette. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
liberty Svart 7.Mars.2016 Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Jeg kan se om jeg har en liggende til deg Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 7.Mars.2016 Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Er det ikke Toyota delenummer på den? (sirk.pumpe, ikke sw) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 7.Mars.2016 Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Hva er dette for tull, jeg har da kjøpt deler til sjøvannspumpa. Her er deletegning og delenummer: Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Ikkje sjøvannspumpa. Dette gjelder ferskvannspumpa :-) Det er supert i så fall Liberty ! Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
hanto1 Svart 8.Mars.2016 Del på Facebook Svart 8.Mars.2016 Det er ikke Toyota deler på LY. Tror du må fikse selv eller kjøpe nytt fra yanmar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.