Lars H. Startet 9.Mars.2016 Del på Facebook Startet 9.Mars.2016 (redigert) I dagens utgave av Romerikes Blad fant jeg et innlegg av en av avisens journalister med noen betraktinger om dette. Klikk på bildet for hele artikkelen. Redigert 9.Mars.2016 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kenneth 81 Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Sjøen er for alle, men man bør ha ett minimum av kunnskaper og ferdigheter før man begir seg ut på den. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Eureka Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Får ikke opp artikkelen.., Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Journalisten skriver underholdende nok, men det er skrevet for andre som ikke har båt. Båtfolk vil vel bare riste på hodet av den artikkelen. Det er greit å vite litt om det man gjør, FØR man gjør det. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Marwin Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 (redigert) Flott innlegg. Maddammen hadde det likedan, helt til vi fant "Sjøsykearmbandet" på et apotek... Det reddet noen båtturer! Anbefales! Redigert 9.Mars.2016 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Får ikke opp artikkelen.., Forsøk igjen, teksten er kun som en vanlig jpg-fil. Her direktelink: http://trudelutt.com/forum/sjoenforalle_2.jpg Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
EiSvIn Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Nok en fullstendig meningsløs leder fra RB. Det er mange messer jeg ikke skal på, rett og slett fordi jeg har ikke noen interesse av dem. Jeg skjønner ikke hva hun egentlig vil fortelle med den lederen. Men RB er RB, og den holder jeg meg unna selv om jeg bor i området. Men som Marwin er inne på; det er grunner til at man kanskje kan kritiserer båtmessa. For eksempel et vannvittig fokus på "må ha" dyrt utstyr, og joller til halvannen formue. Når det er sagt, så er det jo forståelig nok en salgsmesse. Men åpenhet for at man kanskje ikke trenger så mye for å kose seg kunne gjort seg enkelte steder; enkelt båtliv kan være vel så givende som et veldig et. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Redigerte bort endel, men er enig med deg :-) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Nok en fullstendig meningsløs leder fra RB. Bare en liten oppklaring, dette er ikke lederen i RB. Lederen tar for seg litt mer alvorlige ting. I dag er det Krisesenteret på Romerike det settes lys på. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Framtia Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 dette er jo ingen leder, men ett humoristisk innlegg av en skribent. Jeg syntes den var morsom og tror den treffer godt det båtlivet enkelte opplever. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Roger jo Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Linken i innlegg 1 virker Lars. Fin artikkel sikkert mange som kjenner seg i gjen. Husker en artikkel en gang på 70-80 tallet i et båtblad. Der skulle en familie som lurte på å kjøpe båt, campe på kjøkkenet en uke under kjøkkenbordet, var de venner etter en uke så kunne de kjøpe båt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Svensk Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Tycker detta var bra skrivit med mycket humor och eroni. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Artig artikkel. Det var jo ikke kritikk av båtmessen, selv om man kunne få inntrykk av det fra overskriften. Vi kjøpte vår første båt i fjor. Vi så det som et billig testprosjekt for å se om båtlivet var noe for oss. Konklusjonen vår var "JA!!", men familien som vi kjøpte båten av hadde konkludert med "NEI". Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Svigerfar sa det enkelt . kvinnfolk og båt - kun snakk om oppdragelse Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Morsom lesning. Jeg jar trasket mye tindt på messa. Over 20.000 skritt. Jeg må si at jeg storkoser meg her oppe. Jeg leter ikke etter det negative. Ting som ikke fenger meg går jeg fett forbi og øyet treffer fort på noe snnet som er av interesse. Mellom høydepunktene treffer jeg båtfolk dom vil slå av en prat noe som for meg beriker dagen. Nå slenger jeg meg på jakka og tusler over fra hotellet til messehallen. Vi sees? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jangul Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Sjøen er ihvertfall for meg :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Artikkelen var vel grei nok. Damen blir sjøsyk av å se en skjev plogfure, og da kan vel selv Vorma bli en belastning. Underholdende. Hulda sveiser potter i stedet for å gå på utstilling. Har kjøpt det jeg skal kjøpe. Regner med at de ikke selger billige sveisepinner der oppe. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Artig skrevet den artikkelen, men når verken gubben hennes eller hun selv forstår forskjell på campingvogn og båt så blir det selvsagt vanskelig. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Har saumfart messa Hulda. Ingen har billige sveisepinner. Bli der du er...... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hank Svart 11.Mars.2016 Del på Facebook Svart 11.Mars.2016 (redigert) Redigert 11.Mars.2016 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.