Ingar Startet 9.Mars.2016 Del på Facebook Startet 9.Mars.2016 baatplassen-vimpel kan kjøpes hos Båtens Verden (stand E02-01) og Maritim Båtutstyr (stand D02-08). Pris kr 200, produsert av Kristiansand Flaggfabrikk i deres beste kvalitet. NB: Må betales kontant. Begrenset antall. Messekart, detalj: Messekart, komplett: De som har kjøpt vimpel kan krysse av under "Har baatplassen vimpel" feltet i profildata i kontrollpanelet, det vil da vises et symbol i signaturen: Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Går det ann å reservere? Vanskelig å få tak i en.... Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Jeg vil gjerne kjøpe en.... Men har ikke sjangs til å komme meg avgårde på messa i år. Sender jeg kr hvis noen har mulighet til å kjøpe en for meg og enten sende den i posten eller så kan jeg møte noen i Drammen/Asker området.. Send meg gjerne IM så kan jeg vipse cash 200+porto. Skulle så gjerne hatt en slik en:) Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Hvor er dette? :) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Ingar Svart 9.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Beklager, kan ikke reserveres, men jeg vil tro det er nok til alle. Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Betyr dette at det er mulig å bestille via nett igjen? For oss som ikke har anledning til å reise til østlandet kun for en vimpel, men heller bruker helgen i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Juksakall Svart 9.Mars.2016 Del på Facebook Svart 9.Mars.2016 Ikke salg på annen måte ? Er på jobb :( Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Vi har mange vimpler til salgs på Båtens Verden sin stand på messen. Jeg skal ta toget til Adker på fredag. Regner med å være der mellom 15.00 og 15.30. Kan ta med vimpel hvis noen trenger det men da må dete møte meg der. Skal i bursdag til en 3-åring som ikke vil vente på bestefar. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Brigg Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Min gamle vinpel er fullstendig utslitt, og jeg har gått og ventet et år nå på at det skal bli mulig å kjøpe ny. Dersom det har vært mulig å få produsert et begrenset antall for salg på en lokal båtmesse håper jeg at det også lar seg gjøre å produsere slik at det blir mulig å få bestilt for levering via posten. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Wandalen Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Skulle vært mulig å bestille, er nok flere som vil ha en slik nå før sessongen starter. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 10.Mars.2016 Del på Facebook Svart 10.Mars.2016 Min vimpel begynner også å bli "frynsete". Ikke har jeg planer om å reise ned til Lillestrøm i år heller, så jeg støtter forslaget om bestilling og levering av ny vimpel via Posten. Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 11.Mars.2016 Del på Facebook Svart 11.Mars.2016 Jeg ønsker også å støtte fremdriften. Og vil kjøpe vimpel men rekker ikke innom båtmessen. Hadde vært fint å kunne kjøpt via post. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
WGM Svart 11.Mars.2016 Del på Facebook Svart 11.Mars.2016 Kjøper også gjerne vimpel men har ikke hverken tid eller lyst til å dra på båtmessen for å få tak i den. Dessuten ville den blitt uakseptabel grisedyr hvis jeg skulle bruke bil/parkering/tog + inngangsbilett bare for denne vimpelen. Støtter forslaget om å bestille her og levering pr. post. Dette kan gjerne anses som en bestilling Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 11.Mars.2016 Del på Facebook Svart 11.Mars.2016 (redigert) BP-vimpelen på Ronja er slitt, og på forrige båten var det bare fillerester. Det tyder på lojal støtte av Båtplassen over mange år. Bor i Lillestrøm, så ikke langt til båtmessa, og Ronja brukes hele året, så ny vimpel måtte anskaffes. Var på båtmessa på VIP-åpningen tirsdag, på onsdag med rederinnen, og ikveld alene (rolig gange gjennom alle hallene). Ny vimpel som ble kjøpt i kveld, blir satt opp i toppen av masta på flybrua i løpet av våren! Redigert 11.Mars.2016 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.Mars.2016 Del på Facebook Svart 11.Mars.2016 Til info: I forståelse med Ingar så har jeg et lite lager med vimpler ombord. Sender ikke. Husk kontant kr. 200.-. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
176-671 Svart 13.Mars.2016 Del på Facebook Svart 13.Mars.2016 Hvordan går man frem for å (fortsatt) støtte BP? Har begrenset med vimpelkapasitet på båten, og følgelig en ganske uslitt vimpel - men regner med at forrige bidrag til BP for lengst er spist opp av serverleie og forpleining av admin. Vil gjerne yte et par kroner i kassa for dette eminente kvalitetsforum. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.