Jump to content

baatplassen-vimpel på 'Sjøen for alle'

Ingar

Recommended Posts

baatplassen-vimpel kan kjøpes hos Båtens Verden (stand E02-01) og Maritim Båtutstyr (stand D02-08).

Pris kr 200, produsert av Kristiansand Flaggfabrikk i deres beste kvalitet.

NB: Må betales kontant. Begrenset antall.

Messekart, detalj:

bilde

Messekart, komplett:

bilde

De som har kjøpt vimpel kan krysse av under "Har baatplassen vimpel" feltet i profildata i kontrollpanelet, det vil da vises et symbol i signaturen: ja.png

vimpel_foto.jpg

Jeg vil gjerne kjøpe en.... Men har ikke sjangs til å komme meg avgårde på messa i år. Sender jeg kr hvis noen har mulighet til å kjøpe en for meg og enten sende den i posten eller så kan jeg møte noen i Drammen/Asker området.. Send meg gjerne IM så kan jeg vipse cash 200+porto.

Skulle så gjerne hatt en slik en:) 

Vi har mange vimpler til salgs på Båtens Verden sin stand på messen.

Jeg skal ta toget til Adker på fredag. Regner med å være der mellom 15.00 og 15.30. Kan ta med vimpel hvis noen trenger det men da må dete møte meg der. Skal i bursdag til en 3-åring som ikke vil vente på bestefar.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Min gamle vinpel er fullstendig utslitt, og jeg har gått og ventet et år nå på at det skal bli mulig å kjøpe ny. Dersom det har vært mulig å få produsert et begrenset antall for salg på en lokal båtmesse håper jeg at det også lar seg gjøre å produsere slik at det blir mulig å få bestilt for levering via posten.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Kjøper også gjerne vimpel men har ikke hverken tid eller lyst til å dra på båtmessen for å få tak i den. Dessuten ville den blitt uakseptabel grisedyr hvis jeg skulle bruke bil/parkering/tog + inngangsbilett bare for denne vimpelen.

Støtter forslaget om å bestille her og levering pr. post. Dette kan gjerne anses som en bestilling :yesnod:

BP-vimpelen på Ronja er slitt, og på forrige båten var det bare fillerester. Det tyder på lojal støtte av Båtplassen over mange år.    :yesnod:  :sailing:

Bor i Lillestrøm, så ikke langt til båtmessa, og Ronja brukes hele året, så ny vimpel måtte anskaffes. Var på båtmessa på VIP-åpningen tirsdag, på onsdag med rederinnen, og ikveld alene (rolig gange gjennom alle hallene).

Ny vimpel som ble kjøpt i kveld, blir satt opp i toppen av masta på flybrua i løpet av våren!      :flag_bp:

bilde

Redigert av Dykker (see edit history)

Hvordan går man frem for å (fortsatt) støtte BP? Har begrenset med vimpelkapasitet på båten, og følgelig en ganske uslitt vimpel - men regner med at forrige bidrag til BP for lengst er spist opp av serverleie og forpleining av admin. Vil gjerne yte et par kroner i kassa for dette eminente kvalitetsforum.

Any ship can be a minesweeper. Once.

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...