Sverrek Startet 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2016 Hei, Vi vurderer å kjøpe en Bavaria 32 Sport. Jeg ser at det finnes to varianter av denne, med og uten hardtop, men at det er få med hardtop til salgs i bruktmarkedet. Spørsmålet mitt er: er det mulig å ettermontere hardtop på disse båtene? Er det evt. noe som kan gjøres med den fremste kalesjen for å gjøre båten bedre rustet for vestlandsvær? Tar gjerne imot innspill og ideer! Mvh Sverre Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2016 Venter du til mai, så tipper jeg det kommer båter til salgs etter dine ønsker. At det kommer mange til salgs i stavangerregionen er mitt tips... Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 13.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2016 Har aldri gjort dette selv og har ikke hørt om andre som har gjort dette, men umiddelbart så tenker jeg at det blir vankelig å få tett. Ville valgt å kjøpe den båten du skal ha uten modifiseringer av en slik art. Finnes mange hardtiopp båter ferdig fra fabrikk der ute. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.