Jump to content

Fylle hull glassfiberkjøl.

Fjordgubbe

Recommended Posts

Har ein flippkjøl under hylsa på min båt. Her er det svært vanskeleg å kome til innafrå. Og framfor alt samlar det seg vatn og skit her sidan punktet ligg lågast. Ikkje stort område, berre ein trekant med lengd ca 50 cm, og ca10 cm på det djupaste. Breidda er frå i underkant av 5 cm lengst nede, men breiare oppe. Men so smalt at eg ikkje får den elektriske lensepumpa heilt i botnen, og heller ikkje bunnsilen til den manuelle. Eg kunne tenkt meg å fylle volumet opp med ein god fyllmasse. Volum 1-6 liter, alt etter kor høgt eg fyller.

Sjølvsagt må her perfekt reingjering til, men kva fyllmasse eignar seg best? Valet står vel mellom polyester og epoxy? Må klebe 100 % til sideveggene og her må ikkje forekome svinnsprekker. Heller ikkje inn mot skroget. Det må med andre ord vere perfekt kompakt, utan har dette ikkje noko for seg.

Er det ein ide å blande inn mykje glassfiber og bygge fyllmassen opp lagvis for å unngå oppsprekking og slipp mot skroget. (Må vere flytande sidan her ellers er vanskeleg å kome til.) Etter å ha lyfta botnen vil eg kunna få både lensepumpa og bunnsilen til den manuelle heilt i botnen. Forslag? Kanskje det ikkje er ein god ide?

Redigert av Fjordgubbe (see edit history)

Hei !

Dette er jo et helt vanlig fenomen i mange båter. Blir mye brukt til å lage en inn festning for flyndre med gjennomgående bolter fra siden.

Fremgangsmåte:

Må vaskes rent og slipes - Bland "tust" /flokk" og polyester til en grøt og hell oppi - må komprimeres med en lektestubb eller noe..... litt av gangen for at det ikke skal bli for varmt(brunt) la herde å bli kaldt før neste omgang.

Lite herder, ca 0,5%  -avsluttes med et par lag csm 600 gr. som forsegler og hindrer vann i å trekke ned.

Flokk

bilde

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...