Jump to content

4m båtplass i Drøbak byttelånes med opplæring i seiling.

plavec

Recommended Posts

Hei,

jeg har en 4 m båtplass i Drøbak. Vår motorbåt er solgt og jeg vil satse på seiling. Dersom du trenger en båtplass for din seilbåt og trenger en aktiv medseiler her er jeg. Jeg hjelper deg med båtplassen, praktiske vedlikeholdsoppgaver og du vil lære meg å seile. Deal?  

Mvh Milan, Drøbak

Sikkert interessant for noen i området, men jeg er helt sikker på at du vil få være med som mannskap uavhengig av båtplassen om du vil.

Det er folk her som er medlemmer i seilforeninger i Drøbak som kan hjelpe deg med kontakt med skippere som mer enn gjerne vil ha med et ekstra mannskap.

Når vi spør skippere her om hvorfor de ikke seiler "Tirsdagsregattaer", så er mangel på mannskap en gjenganger blandt svarene.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Det stemmer. Møt på skippermøte i Drøbak seilforening, de har klubbhus på Husvikholmen, og hør om noen har plass. Her er fra hjemmesidene deres:

DSSF ønsker nye regattaseilere velkommen til oss! Om du synes det ser litt utfordrende ut å stille til start med egen båt, er du alltid velkommen ombord hos noen av de andre seilerne, for å lære litt om startprosedyrer og plasseringer. Ta kontakt med oss på mail eller møt opp på hytta onsdag ettermiddag.

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Første regatta i Drøbaksund Seilforening er 30 April. Møt opp på seilforeningens hytte på Husvikholmen (til venstre for bommen, betalingsautomaten)

Første onsdagsregatta er 11. mai, med start klokken 18.30. Det er alltid bruk for mannskap.

Velkommen.

Hilsen arrangøren i DSSF. :yesnod:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...