MR Swe Startet 14.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2016 Hei, Ser biltema har 70mm i ferdig lengd og kabelsko til ok pris. Er de ok og ha mellom batterierne? Har 3 st som skal kobles ihop Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2016 Jeg ville ikke hatt store problemer med det, så lenge det er tørt i området. Forresten jeg hadde ikke hatt problemer uansett. Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 14.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2016 jeg lurte meg selv med Biltema startkabler - de var altfor lette - aluminium sjekk tungden - 70mm2 kobber er tungt Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 14.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2016 Vil ikke si du lurte deg selv. Aluminium leder også strøm meget godt. Ofte brukt i større kabler i bakken bla. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Komodo Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Ja, men startkabler fra bt er ikke 70mm2. Dessuten, er det alu skal tverrsnitt ytterligere opp. En ting jeg ville sjekket, bortsett fra tverrsnitt, er pressing av sko. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Regner med at det er disse du mener: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Batterikabel-2000034731/ De er i kopper og er helt greie. Dette er ikke startkabler. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Hvis du bruker ferdig pressede kabler og skal bygge bank så er slike polsko kjekke å bruke : https://www.maritim.no/batteripolsko-m-vingemutter#.VufRUvnhBaQ Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
MR Swe Svart 15.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Jepp er de jeg mener hulda Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.