Kaptein Flukt Startet 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2016 Vi skal hente en Jeanneau SunFast 37 som ligger i Kalvetangen utenfor Tønsberg nå i helga (lørdag 19. mars eller søndag 20. mars). Vi er fullstendig nybegynnere og vil bare ha båten nærmere hjem. Båten skal ligge hos Heitmann men trolig må den mellomlagres på Storsand (Hurum) en periode. Derfor ser jeg etter noen som kan være skipper. Vi stiller med en voksen og et barn eller to eller tre og kan sikkert hjelpe til med å "dra i det blå tauet" og tilsvarende. Har ikke stort budsjett til hyre, men en rimelig kompensasjon bør jo innkalkuleres. Skipper hentes med bil og kjøres til båten og kjøres hjem etter oppdraget. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Bor i Tønsberg, kan alltids være med. Formelle kvalifikasjoner har jeg ikke så mye av, men båten min ligger på New Zealand, og jeg har seilt den dit selv, så noe har jeg forhåpentligvis plukket opp underveis. Lønn får jeg på jobb, så tenk ikke på det. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Flukt Svart 17.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Fantastisk! Jeg PMer! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Har dere fått tilordnet plass?. Det er ledig på utsiden av min faste plass, og der er det fint å ligge. Havnesjefen vet hvor. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kaptein Flukt Svart 17.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Nei jeg tenkte å ringe nå og høre hvor vi kan ligge, og nå har jeg jo dette tipset fra deg (hvem ringer man egentlig til...?) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Flukt Svart 17.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Da har jeg snakket med rett mann tror jeg. Får tildelt plass når skuta kommer stevnende inn med skipper Euklid til rors. Altså: så vennlige og hjelpsomme folk er her inne på Båtplassen! En oase i en ellers kynisk og distansert verden... Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 skulle gjerne tatt deg i mot, men båtpåska starter først påskeaften... Før det er det alpetur :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
WGM Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 ... Før det er det alpetur :-) Kan du seile der 'a ? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 litt påseilet innimellom kanskje, men det blir en påske i barnas favør denne gangen... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.