stril Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Hei Har kommet til å ødelegge en av mine lanterner (hvit anker lanterne) av typen Stendfjord. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette fabrikatet? Finner ikke linker på nettet Quote Link to post
John_Kr Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Har du noen bilder? Jeg har nettopp avmontert mine lanterner fra min 2004 model båt, har gått over til LED-lanterner. Dersom dine er de samme som jeg har så kan vi lett ordne en avtale..... Quote Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
stril Posted May 29, 2005 Author Share Posted May 29, 2005 Hei Har kommet til å ødelegge en av mine lanterner (hvit anker lanterne) av typen Stendfjord. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette fabrikatet? Finner ikke linker på nettet <{POST_SNAPBACK}> Har du noen bilder? Jeg har nettopp avmontert mine lanterner fra min 2004 model båt, har gått over til LED-lanterner. Dersom dine er de samme som jeg har så kan vi lett ordne en avtale..... <{POST_SNAPBACK}> Skal legge inn et bilde av fiskelanterna som fortsatt er hel! Atle Quote Link to post
stril Posted May 29, 2005 Author Share Posted May 29, 2005 Hei De du har avmontert, er det Stendfjord lanterne? Atle Quote Link to post
Recommended Posts