Formula Startet 29.Mai.2005 Del på Facebook Startet 29.Mai.2005 Jeg skal bygge om fra dobbel til singelinstallasjon i min båt. Skal sette inn et Bravo 3 drev. Kan noen gi råd om hvordan jeg skal plassere aggregatet i forhold til bunnen av V-skroget? Skal plata over propellen flukte med bunn av skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Normalt ..ja. Det kan også tenkes at den skal noen cm under skroget. Har ikke båtkonstruktøren info om dette? Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kjelli Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Hei, har utført samme operasjonen, bare med Bravo II. Dette er millimeterpresisjon, der følger med oppskrift på det, for det har med vinkel på hekken å gjøre. Fikk kyndig hjelp fra fagfolk, de har mal for borring av hullene, slik at de garantert stemmer, anbefales. De bruker ca 1 time på dette. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Formula Svart 29.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Det tror jeg bar et veldig godt råd! Skal jammen ta kontakt med den lokale helten for Mercruiser her i Skien. Fint når man har andre å skylde på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.