Jump to content

Sjøvannspumpe VP KAD300 - enkel sak å ta ut?


thomasd

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har dessverre klart å dra hodet av en av skruene til lokket til sjøvannspumpen, og kommer ikke til ordentlig for å borre denne ut uten å ta sjøvannspumpen ut. Har sett i verkstedsmanualen, men der står det ikke så mye om demonteringen av selve pumpen.

 

Jeg ser at pumpen kun er festet med et par bolter og er tilkoblet i slangene. Om jeg demonterer disse får jeg da ut en "hel" del som lett kan settes tilbake, eller innlater jeg meg på et større prosjekt for å få alt sammen igjen?

 

På forhånd, takk for hjelp.

 

God påske!

 

Thomas

Link to post
Share on other sites

Takker og bukker, høres ut som en helt overkommelig jobb. Men når jeg sitter her og googler etter leverandører av "vingemuttersystemer" kommer jeg over noen som leverer løsninger hvor de bare bruker 4 av 6 skruehull. Da undrer jeg, trenger jeg egentlig å bry meg om at den ene bolten sitter igjen? Må innrømme at jeg kjørte med dette i fjor sommer, og var ikke antydning til lekkasje.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...