odis123 Startet 23.Mars.2016 Del på Facebook Startet 23.Mars.2016 Hei! Holder på å lage et en flaps på nidelven. Har lager en mal og skal nå legge glassfiber. Lurer nå litt på hvor mange lag jeg skal legge med glassfiber og polyester. Har en polyuretan skive på 10 mm som jeg skal støpe inn. Har slipt 5-6 cm opp mot vannlinjen og tilsvarende inn under bunnen. Funker det å bruke polyester også til å feste trimplanet mot båten( nidelv 26) eller må det brukes epoxy, evnt. hvilken type. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.Mars.2016 Del på Facebook Svart 23.Mars.2016 Funker nok å bruke polyester ? Sitér dette innlegget Link to post
odis123 Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Må jeg legge gelcoat/ toppcoat over polyesteren på trimplanet? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Ja. Ville gjort det. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Det hadde jeg droppet, hadde nøyet meg med noen strøk 2komp epoxy-primer. Topcoat er et polyesterprodukt og uansett ikke like tett som epoxy. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.