Kenneth Finsås Startet 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2016 Det er behov for en ny "hylse" til akslingen på roret, men dette er ukjent terreng for meg. Kan noen hjelpe meg med hva det er jeg trenger, hvem som selger det og hvilke mål jeg må ta? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Finsås Svart 25.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Det er vel ikke akkurat handelsvare , må nok lages til båten . Demonter rorhylsa og bruk den som mal til å få laget en ny hos en mekanisk verksted . Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Finsås Svart 25.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 God idé, starter med å demontere jeg, så ser jeg hvordan den er bygd opp. Tenkte det vat noe kompliserte greier med pakkboks osv, men mulig heg tenkte for komplisert. ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Uten å være alt for skråsikker ser det ut som om alt er framstilt av karbonstål. Tipper det er sveiset sammen av båtbyggeriet den gangen båten ble bygget. Ser ut til å være enkle greier, et rør, et flattstål, en aksel osv. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kenneth Finsås Svart 25.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Hylsens topp er vel såpass langt over vannlinjen også, at det kanskje ikke trengs tetting mellom hylse og aksel? Kan ta bilder når det er demontert senere i dag jeg. Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Toppen står helt sikkert over vannlinje og det skal vel være en fettkopp til smøring av roraksel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.