Cral Startet 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2016 kompis har en Flipper 510 som trenger nye fester for kalasjen. De gamle festene ser slik ut: Noen som vet hvor vi får tak i tilsvarende fester? Så slipper vi å bytte alt?På forhånd takkCarl Stiegler Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Cral Svart 28.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Prøver igjen. Ting har det med å forsvinne langt ned i listene her ;) Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Capt.Yorgoz Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Ring Alf Hansen i Trondheim de har svært mange fester på lager. Fikk en oversikt sist jeg var der ? Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Send meg nøyaktige mål, så kan jeg 3D-printe til deg hvis du ikke får tak i på annet vis :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Foruten nye kalesjefester trenger den også en vask (kan du si til ham ) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.