Kaptein Thomas Startet 24.Mars.2016 Del på Facebook Startet 24.Mars.2016 Noen flere med Nor Star 290, med KAD43 her? Tenker på å bytte ut propellene mine, gjerne til stål. De jeg har(alu) er så slitne at det er umulig å lese av noe som helst på dem. Noen med samme båt og motor som kan komme med en anbefaling? Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
GEHU Svart 25.Mars.2016 Del på Facebook Svart 25.Mars.2016 På denne båt og motorkombinasjon vil jeg tro du har drev med 1:1,78 utveksling og da burde C4 i stål kunne passe greit. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Husker ikke farta hva utvekslingen er, men det stemmer nok bra ja! Da skal jeg jakte etter c4 propeller jeg da. Takk for svar! Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Polarbeer Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Originalt sitter det nok A-eller B5 , og det tilsvarer C4 i stål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.