fiat Startet 25.Mars.2016 Del på Facebook Startet 25.Mars.2016 (redigert) Hei, Har planer om å skaffe meg en båt for fiske. teiner, garn etc. og den trenger ikke være siste mote, bare den fungerer, og det skal være overbygg/vindskjerm for å få litt ly for vær og vind. En gang på slutten av 70-tallet hadde faren min en Rana Fisk 17" gult skrog og Orange/rødt overbygg Det minnes jeg var en solid og stødig båt, (som var bygd for å tåle både tøfft vær og tøff behandling Når jeg ser på Finn.no finnes det også en utgave som heter Rana 17 med hvitt skrog. Er det noen som har opplysninger/erfaring om disse båtene er identiske når det gjelder undervanns skroget?? Det spesielle med Rana Fisk var jo at den var meget stødig Takker for alle svar. Redigert 25.Mars.2016 av fiat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 25.Mars.2016 Del på Facebook Svart 25.Mars.2016 Rana 17 var bygget i flere ulike versjoner, men skroget var det samme på alle. Fargene har nok variert litt opp gjennom årene. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 25.Mars.2016 Del på Facebook Svart 25.Mars.2016 Hansvik 18 fisker e STERKT å anbefale. Utrolig stødig og god båt! Selvom ikje det hjalp deg så mye da ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.