Troll reder Startet 26.Mars.2016 Del på Facebook Startet 26.Mars.2016 (redigert) Jeg skal sprøytelakkere plastskroget på min 20 fots Nidelv fra ca 1980. Det er brukt vanlig, enkomponent, blåfarget bunnstoff under vannlinjen. Må alt bunnstoffet fjernes før sprøytelakkering? God metoder for å fjerne? Redigert 26.Mars.2016 av Troll reder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.Mars.2016 Del på Facebook Svart 26.Mars.2016 Ta en kikk på de mange trådene om dette her inne så finner du lett ut av det Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.Mars.2016 Del på Facebook Svart 26.Mars.2016 Jeg så et middel på Sjøen for alle som så helt magisk ut. Dessverre selges det bare til bedrifter. Svens sak, men jeg husker ikke hva det heter. Andre her som har det i hodet? Green et-eller-annet Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.