Draconoobie Startet 26.Mars.2016 Del på Facebook Startet 26.Mars.2016 (redigert) Tenkte å dele litt bilder av et prosjekt jeg tenkte skulle bli enkelt og lite men som har med stund og tider blitt en totalrenovasjon av en Draco 2000 79 modell. Kjøpte båten for 5000 blanke kroner i fjor sommer. Den hadde brakett og var shabby - hva kan man forvente for den summen? Tanken var å gjøre følgende: - lakke uvendig og inne - nye puter - ny kalesje - div småpuss Dette har blitt så langt: - alt over - revet ut gammel dørk pluss interiør - satt inn ny tank - ny dørk - nytt interiør (in progress) - nytt elektrisk (in progress) - ny brakett - forsterket akterspeilet - oppusding av kabin (in progress) - ny fenderlist (in progress) - nytt dashbord (in progress) - lakking av vindskjerm (in progress) - pluss mye mer.... Som folk skjønner av overskriften har jeg liten peiling men store ambisjoner og for mange ideer. PT ser båten sånn her ut; slipt ned både inne og ute. Gammel brakett fjernet og dårlig håndverk skrapt vekk. Kom gjerne med innspill/ideer på hva som bør gjøres! Redigert 26.Mars.2016 av Draconoobie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 26.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2016 Ida kom jeg litt videre, benk bak er på begynt. Skal klees med skrogtrekk matchende sidepanel. Tok Tor 4 timer - 3 timer kløing i hodet og 1 time effektivt arbeid... Ikke ferdig da det kom besøk og forstyrret ???? Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 26.Mars.2016 Del på Facebook Svart 26.Mars.2016 Flott prosjekt! Hadde en helt lik båt en gang, utrolig fine båter. Nå holder jeg på med en Fjord 21 DC selv, så det er artig å se at det er flere som meg :) Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 26.Mars.2016 Del på Facebook Svart 26.Mars.2016 fin båt du har fått deg. har dessverre ikke så mange tips å komme med annet enn att når jeg driver med ting jeg ikke har peil på, så bruker jeg dette forumet for det de er verdt samt finn.no for og sammenligne ting å finne inspirasjon :) jeg følger med! stå på! Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 9.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2016 Startet på dashbordet. Mye jobb igjen men ser konturen av noe som er bedre enn det gamle! Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 13.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2016 Jobbet litt med sofaen bak i båten og sidepanel. Panelet trenger litt tilpasning og ikke bestemt meg hvordan det skal festes enda. Lokkene skal hengsles og males med topcoat Sitér dette innlegget Link to post
Simen90 Svart 1.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2020 Vet det er lenge siden det har vært noe aktivitet i denne tråden. Men lurte på om du har flere bilder fra prosjektet ditt? Grunnet jeg tror jeg eier denne båten nå😅 så hva som skjedde med den etter det siste bildet hadde vært kjekt og vite... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.