Morten A Startet 27.Mars.2016 Del på Facebook Startet 27.Mars.2016 Kunne tenkt meg å gjøre noe med det mørke treverket i Halcoen. Noen som vet om det finnes hvite tynne plastplater til å erstatte/legge utenpå eksisterende vegger/innredning. Har og tenkt på å male treverket men det krever vel et utrolig grundig grunnarbeid? Husker og det tynne fattigmannspanelet som man hadde før, er det å få tak i lengre? Tror ikke det var mer enn 2-3 mm tykt og hadde passet glimrende til dette, må jo selvfølgelig males. Noen som har noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Plastmo dryppstop har jo blitt brukt her av "Nimba" mener jeg å huske. Kjøpes på byggevareshop og koster snaue 200 pr plate. 60x160cm mener jeg å huske Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 28.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2016 Supert! Fant tråden, så veldig bra ut! Det må jeg sjekke ut, takk for tips! :) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 28.Mars.2016 Del på Facebook Svart 28.Mars.2016 (redigert) Maritim har noe som heter King Starboard. Tror tynneste type er 6mm, og det koster litt tror jeg, men veldig fine å jobbe med, og "varer evig". Har brukt dem flere ganger selv :-) Redigert 28.Mars.2016 av Kaptein Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Morten A Svart 28.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2016 Har sett på de, syns de ble litt for tykke, men bra finish! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.