Hpdam Startet 28.Mars.2016 Del på Facebook Startet 28.Mars.2016 Skal få kjøpt meg en ny kartplotter til min nye ( brukt ) båt Hadde i den gamle båten en Garmin 720S og var superfornøyd med denne. Er dette en utgått modell? Skulle gjerne fått kjøpt en slik igjen. Er nye plottere blitt så mye bedre at jeg bør heller sette meg inn i ny modell? Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 720s var en kombimodell med ekkolodd/ plotter, ikke en ren plotter. Som ren plotter het den bare 720. Tilsvarende av dagens modeller i GPSMap-serien har VESENTLIG bedre ekkolodd, er kjappere, kan bruke QuickDraw (tegner dybdekonturer mens du kjører) og har bedre nettverksmuligheter. Om det så er verdt det for akkurat deg blir en mer personlig sak. :) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Goodtimes Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Jeg har nss evo2. De skal vist være veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 30.Mars.2016 Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 NSS Evo2 er svært bra, den nye rimeligere modellen GO7 XSE kan sies å være en NSS Evo2 uten knapper og Ethernet. Den kjører samme software og har all NSS Evo2 funksjonalitet som ikke krever Ethernet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.