alfth Startet 31.Mars.2016 Del på Facebook Startet 31.Mars.2016 Gjelder en gass alarm jeg kjøpte på nettet. Den er 12 V og heter :Jiabao SG2008H Gas Leak Sensor Alarm White. Den kom med 5 ledninger : Sort, blå, rød, grønn og hvit.Dessverre var Brukerveiledningen på kinesisk så jeg trenger bistand. Noen som vet hvilke ledninger som skal til pluss og minus ( kanskje rød og sort, men vil helst væresikker ), evnt. hva de andre er til ? Her er bilde av gassalarmen og noe fra instruksene som fulgte med : Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfare Svart 1.April.2016 Del på Facebook Svart 1.April.2016 Rekkefølgen på tegningen er Hvit, Blå, Grønn, Rød, Svart. Fra venstre mot høyre. Da skulle det bli 12V inn på rød og svart ja (skrev inn fargene i google translate på norsk, kom ut veldig likt det som er tegnet). NB! Det ser ut som du skal laske/koble sammen enten hvit og blå, eller blå og grønn, alt etter ???? (kråketegn under inntegnede lasker). Men når/hvorfor/hva kan jeg ikke svare på Prøvd å google benevnelsen på melderen? Om du kun finner på kinesisk kan du kopiere og lime inn i google translate, mulig du greier å lese en sammenheng da. Om ikke får du deg i hvert fall en god latter Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.April.2016 Del på Facebook Svart 1.April.2016 De to andre utgangene er for ekstern alarm. Antakelig NO og NC kontakter. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Sjøfare Svart 1.April.2016 Del på Facebook Svart 1.April.2016 Og det har Mr Faxen helt rett i! Så glem det jeg skrev om sammenkobling! (Prøvde normalt åpen / normalt lukket i google translate, og fikk samme kråketegn som står på tegningen). Sitér dette innlegget Link to post
alfth Svart 1.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2016 (redigert) Ok flott, takk ! Smart den med Google Translate da :) Kort og godt så er rød til + og sort til - . Hvit, blå og grønn er for eksterne tilkoplinger. Redigert 1.April.2016 av alfth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.