AndersReve Startet 31.Mars.2016 Del på Facebook Startet 31.Mars.2016 Noen som kjenner båten? Skal se på denne i helgen: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=72708979&ref=favorites&favoriteListId=6035048 Sett bort fra de generelle tipsene ved bruktbåtkjøp, hva må jeg se etter på? På forhånd tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
AndersReve Svart 3.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2016 Kan bare råde alle til å styre bort fra denne båten. Selger som lovet pr telefon at alt var OK fikk meg til å reise fra Stavanger til Askøy for å se på den. Hjemmesnekkring på motor som såvidt startet til tross for at den var varm når jeg kom! Trimflaps virker ikke, den var svært tung å få i revers, båten luktet mugg, kalesjen var gjennomgrønn, den var sammengrodd under vannlinjen osv. Fy fader! Skikkelig bomtur. Helt unødvendig. Kan ikke folk heller være ærlige over telefon? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.