fiat Startet 1.April.2016 Link til dette innlegget Startet 1.April.2016 Hei, har planer for å montere baugpropell på en Yamarin 6420 20 fot daycruser. Er det noen der ute som har kjennskap til en slik operasjon, eventuelt kjenner noen som har gjord det?? Utfordringen er jo hvor jeg må åpne tilkomst i innerlineren for montering og senere vedlikehold hadde tenkt med den minste til Sleipner .http://sleipner.no/produkt/31166/ebs20-tunnel-thruster-12v/ all info mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
fiat Svart 3.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Savner fortsatt info om montering av baugpropell på yamarin 6420 DC eller Yamarin 64 DC som har samme skrog. Ifølge forhandlerne er det ikke mulig, men jeg har da sett 3 båter på finn.no som har hatt det. Må jo skjære hull i innerliner for å komme til men er litt usiker på hvordan jeg skal gjøre det All info mottas med takk? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 (redigert) Er det verdt pengene det da. Eller, jeg mener er det nødvendig? Det er jo en forholds liten båt og den har vel utenbords motor? Skal jo i utgangspunktet være grei å manøvrere uten hjulvisp, men må innrømme at jeg har ikke prøvd båten så den kan jo være tyngre å manøvrere en jeg tror. Har hatt yamarin selv i omtrent samme størrelse, men følte aldri at jeg manglet hjelp i baugen. Det jeg manglet var flaps og det var faktisk det som stod høyest på ønskelisten når jeg hadde den. Redigert 3.Mai.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Har hatt samme båt, og ville ikke prioritert det. Uansett: sjekk om du finner lignende på Finn, og send en henvendelse til eieren og sjekk. På min 64dc savnet jeg også veldig trimflaps. Dette, kombinert med styringssystmet til Mente Marine, hadde vært digg. Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 3.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2018 Om du vil ha visp foran er selvfølgelig opp til deg. Deilig i trange havner. Kjørte 760 Noblesse i 2 år uten og savnet det ikke nevneverdig. Syns kosten er svært så høy på en 22 foter for mitt bruk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.