Jump to content

Montere baugpropell på Yamarin 6420 20fot

fiat

Recommended Posts

Hei,

har planer for å montere baugpropell på en Yamarin 6420 20 fot daycruser.

Er det noen der ute som har kjennskap til en slik operasjon, eventuelt kjenner noen som har gjord det?? 

Utfordringen er jo hvor jeg må åpne tilkomst i innerlineren for montering og senere vedlikehold

hadde tenkt med den minste til Sleipner

:wink: .http://sleipner.no/produkt/31166/ebs20-tunnel-thruster-12v/

all info mottas med takk

• 2 år senere...

Savner fortsatt info om montering av baugpropell på yamarin 6420 DC eller Yamarin 64 DC som har samme skrog.

Ifølge forhandlerne er det ikke mulig, men jeg har da sett 3 båter på finn.no som har hatt det.

Må jo skjære hull i innerliner for å komme til men er litt usiker på hvordan jeg skal gjøre det

All info mottas med takk?

Er det verdt pengene det da. Eller, jeg mener er det nødvendig? Det er jo en forholds liten båt og den har vel utenbords motor? Skal jo i utgangspunktet være grei å manøvrere uten hjulvisp, men må innrømme at jeg har ikke prøvd båten så den kan jo være tyngre å manøvrere en jeg tror. Har hatt yamarin selv i omtrent samme størrelse, men følte aldri at jeg manglet hjelp i baugen. Det jeg manglet var flaps og det var faktisk det som stod høyest på ønskelisten når jeg hadde den. 

Redigert av Kjellg (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...