Jump to content

Svanhild går Ut i naturen med NRK!


ter-av

Recommended Posts

Hei alle sammen

 

Noen av dere vil huske Svanhild, svanemor som ble duppet så amorøst av sin make i Kambo havn i januar. Videosnutten la jeg ut på hjemmesiden min, og en av Baatplassens brukere oppfordret meg til å sende den til "Ut i naturen" i NRK. Jeg fulgte rådet - og i dag fikk jeg beskjed om at videoen sendes på TV tirsdag 31.mai kl.19.30. Jeg vil tro at de har redigert noe annerledes enn meg :yesnod::yesnod:

 

Min versjon av eventyret finner dere her:

 

MorMajor

 

Jeg vet ikke hva Svanhild vil si til å få brettet sine intime øyeblikk ut på NRK i beste sendetid. Men fotografen er ganske fornøyd! :lol::lol:

 

hilsen

ter-av

Redigert av ter-av (see edit history)

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Lå like innefor deg ved Kølabonn.....

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var godt å komme i ly bak Jeløya etter en ganske vindfull tur over fra Horten. Overveide faktisk å slenge snøret uti (har til og med kjøpt meg hov siden sist), men det ble å roe seg helt ned med en bok i stedet.....

 

Men den svææære torsken som svømmer rundt i farvannet der med sluken min på slep skal nok bli fiskesuppe i løpet av sommeren! :lol::lol:

 

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Ja, det blåste godt ut på. Vi hadde også krysset fjorden en stund før dere. Kom fra Kommersøy. Fikk sjøen i siden nesten uansett hvilken kurs vi hadde. Breidangen er lei i sånn vind. Gikk rundt Mølen på sydvestsiden og dreide nordover igjen da for å slippe det verste. Ble ikke bedre før vi kom nesten midtfjords.

 

Skal si fra hvis jeg tar en stor torsk med sluk i kjeften. :yesnod: Har du kjøpt deg stor nok håv da? Jeg har en håv jeg også, men den ble for liten da jeg dro opp en torsk på 10,5 kilo utenfor Kulpe for noen år siden. :eek: Måtte lage renneløkke på et tynt tau jeg hadde liggende, og gå i jolla for å tre tauet rundt fisken. Heldigvis var den utslitt, så det gikk greit. :fishing: Var forresten ganske sliten jeg også. Holdt på nesten 20 minutter. Hadde bare 0,35 sene på snella, så jeg tok ikke sjansen på å dra til noe særlig nei.

Går mye stor torsk rundt ute i der.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...