SvenS Startet 3.April.2016 Link til dette innlegget Startet 3.April.2016 Hei! Er der noen som vet hva merket på denne båten er? Han som jeg kjøpte den hos visste ikke hva den heter? Den er 19 fot med lukket innredning, skilt midtskips med vegg fra utsiden og innsiden av båten. Takker for svar og kommentarer! Sitér dette innlegget Link to post
Capt.Yorgoz Svart 3.April.2016 Link til dette innlegget Svart 3.April.2016 Etter litt googling syns jeg den ligner på Finnspeed 550 Cabin. Men den har en litt annerledes fasong på baugen... Sitér dette innlegget Link to post
SvenS Svart 4.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Jeg så litt på Finnspeed 550 Cabin, og det ser ut til at den er mye bredere og høyere enn min båt, kanskje det er en annen versjon av Finnspeed 550 Cabin? Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Synes mange av daycruiserne på den størrelsen fra 70-tallet ligner hverandre. Hadde en Shetland som er nesten lik, men det er ikke den heller... Sitér dette innlegget Link to post
jo--and Svart 8.April.2016 Link til dette innlegget Svart 8.April.2016 (redigert) Kan det være en selvbyggertype som de laget i Hordaland på slutten av 70 og begynnelsen på 80 tallet? Skroget kan ligne på "Hastig" Mener de var 19 fot, men har ikke sett de med dette overbygget før. Med det overbygget som jeg husker på de kunne man også lage lukket båt. Redigert 8.April.2016 av jo--and (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Foster_for Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 Hei Sven! Jeg har kjøpt en båt som ligner mye på din, og må skaffe meg henger for å hente den. Har du noen ide om hvor mange kilo jeg bør regne med at den er? mvh, Stian Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 28.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2018 Jeg synes skroget ligner veldig på en Alikraft 19» men jeg har aldri sett den med det overbygget. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.