Bergen dørk Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 Noe nytt? :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Edh1 Svart 24.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 Ikke noe kjøp. Tørke på Finn dessverre. Skulle besiktige en Joda 290 men den ble solgt dagen før prøvekjøring (litt annet enn vi hadde sett for oss men er åpne for overraskelser). Venter på rette båten. Ingen av våre utvalgte er ute til salgs for tiden dessverre. Bare å si fra om dere vet om noe som kommer ut??. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Kjekt å være på båtjakt. Smart å ta seg god tid. Den dukker opp! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Worry II Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Tenkte på deg her Edh1, her er det mye båt ! Les : http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=76470329 kan til nød ha drev, da ? Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Kan til nød ha drev ja. Men det må nok bli en åpen "sommerbåt"?. Flott båt var det uansett, med flott motor??. Får nok vente på en Marex, Joda eller Agder. Eller kanskje en Nidelv eller en Tropic eller lignende? Dessverre fremdeles tørke på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 27.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=76255446&fks=76255446 Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Edh1 Svart 27.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2016 Har tidligere vurdert 840`en men vi har i grunn skrevet den fra oss. Sikkert en kjempebåt men vi har ikke falt helt for den. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 31.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Her får du et strøkent eksemplar! http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=76785260 Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Edh1 Svart 31.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2016 Den var flott. Men dessverre et stykke over mitt budsjett?. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Her får du et strøkent eksemplar! http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=76785260 Like den hydrauliske sengen, det hadde vært kult å hatt i Balticen.. ligger film av det på youtube Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Inter 9000 Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 (redigert) Fantastisk familiebåt med 5 faste sengeplasser ! skikkelig stuv rom under den eletriske sengen! se video. https://www.youtube.com/watch?v=tm5UKjaVkIw Vi valgt vekk Interen til fordel for Skilsø 33 Arctic pga ville ha lukket båt. (mistet en sengeplass :-( Er det kalesjebåt som står på ønskelista, er det neppe noen båt som er bedre utnyttet enn INTER 9000! i den størrelsen. 9.0 meter er inkl baugspyd og plattform. Skroget målt på fenderlist er 7.95 m mener jeg. Redigert 1.Juni.2016 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Edh1 Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Tar gjerne en Inter, men må nok et par hundre båtlapper ned. Størrelsen er perfekt for oss. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Budsjett er til for å sprenges !! Kommer garanter fler Inter. Var så mange i fjor. den som venter får se, :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Edh1 Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Da var båtkjøpet i boks:-) Det ble en 2008 Agder 880TC med D3-190. Flott tur hjem med båten i går, marsjet på 15-17 knop med en laber/frisk bris imot. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Gratulerer med fin båt. Hva slags turtallet hadde du på den marsjfarten? Er den bygd av Agder boats, Agder båtbyggeri eller Nor sea? Er vel bare den første igjen nå, mens nr 2 eier rettighetene til formene såvidt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Lå på 3100-3200 synes jeg å huske. Bygd på Agder Boats AS. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 (redigert) Gratulerer med ny flott båt! Så på to slike vi og i fjor. Fint med balkongdør og akkurat passe stor til 2+2 :-) Bilder!! Redigert 5.Juni.2016 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Worry II Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Det er godt med en såpass ny båt. God motor om den har fulgt intervaller også. Gratulerer så mye! Satser på en knall sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Gratulerer med flott båt. Vi så på den sjøl helt til det ble seilbåt i steden:) Nyt sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Takker?. Hva bør Max turtall være og hva bør turtall ligge på under marsjfart? Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 7.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Som ny innen diesel/aksling lurer jeg på hva jeg bør ha med av reservedeler? Filter, oljer, verktøy og lignende? Gode tips? Noe man jevnlig bør sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 (redigert) Jeg har bare filter til Racor forfilteret, som sikkert du også har på din. 10 Micron. Kjøper en 6-pack på eBay om vinteren for en billig penge. Bytter dette ved opptak og en gang før sommerferien. Ellers tut og kjør. Edit. Vannalarm som varsler ved vann I dørken, er en nyttig installasjon, om du ikke har det på nye skuta. Redigert 7.Juni.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Jeg har med både for- og findieselfilter, motorolje og litt kjølevæske. Av verktøy har jeg med koppnøkkelsett, div skrujern, tenger inkl sånn til å løsne filter, ekstra sikringer og pærer til lanterner. av sjekkpunkter er vel oljepeiling innimellom, sjøvannsfilteret, kjølen for vann, kjølevæske, dynamoreim, visuell sjekk av motor og motorrommet for "unormale" ting. Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Da var båtkjøpet i boks:-) Det ble en 2008 Agder 880TC med D3-190. Flott tur hjem med båten i går, marsjet på 15-17 knop med en laber/frisk bris imot. Gratulerer med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 7.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Takker?. Var på mange måter favoritten. Utgang bak og fast aksling. Med hard pruting er det meste mulig?. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.